Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. Jana Marcina Szancera w Warszawie aktualności szkoły podstawowej nr 342

Aktualności

14.11.2019

Wycieczka na lotnisko

Wycieczka klasowa do LOT-u

28 października byłem z moją klasą na wycieczce szkolnej w LOT. Pojechaliśmy tam autokarem. Na Okęciu przywitał nas przewodnik wycieczki. Zabrał nas do budynku, w którym opowiadał nam, jak samolot lata i co się dzieje ze skrzydłami samolotu podczas lotu. Na spotkaniu mieliśmy też różne zabawy. Potem poszliśmy zwiedzać hangar, w którym stały samoloty i ich silniki. Było to dla mnie ekscytujące. Na koniec spotkania otrzymaliśmy piórnik i długopis. Moim zdaniem wycieczka była super.

Miłosz B.kl.3h

Wycieczka na lotnisko

28 października 2019 r. w poniedziałek pojechałem z klasą na wycieczkę na lotnisko. Na początku spotkaliśmy się z panem, który opowiadał nam o różnych zabezpieczeniach samolotów. Najbardziej podobało mi się opowiadanie o awaryjnym wyjściu, czyli o dmuchanej zjeżdżalni. Obserwowaliśmy też samoloty w hangarze. Na koniec pojechaliśmy na halę odlotów lotniska im. Chopina oraz na taras widokowy, gdzie podziwialiśmy przylatujące samoloty. Uważam, że ta wycieczka była bardzo ciekawa i mam nadzieję, że jeszcze raz tam pojedziemy! GALERIA